In de afgelopen 10 jaar heeft CRM Factory zich ontwikkeld tot een full-service dienstverlener. Om dat beter naar voren te laten komen, kiest de organisatie voor een naamswijziging: CRM Factory wordt Smart Connections.

CRM Factory gaat verder als Smart Connections. Met de nieuwe naam wordt beter duidelijk waar de organisatie voor staat en welke waarde het voor klanten toevoegt. CRM is namelijk meer dan een een softwareoplossing; het gaat om het creëren en managen van klantrelaties. En dat is precies waar Smart Connections voor staat.

Data driven organisatie

“Smart” verwijst naar de jarenlange ervaring die Smart Connections heeft met het ontwikkelen van data driven klantdialoogprogramma’s. Tegelijkertijd draagt Smart Connections ook bij aan het verbinden van de klantstrategie met de werkvloer. Niet alleen vertellen hoe het moet, maar eveneens zorgen dat de overgang naar een data driven organisatie daadwerkelijk een succes wordt; mede door de inzet van diverse specialisten, zoals data-analisten en online marketeers. Dit doet Smart Connections onder andere al voor Specsavers, Theater Carré, Soldaat van Oranje, VPRO, Podium Cadeaukaart. BDO Accountants, Lexus, Toyota, Vogelbescherming, Filmhallen, Maritiem Museum, RET Rotterdam, GVB Amsterdam, Spoorwegmuseum, Ministerie van Economische Zaken, Philadelphia Zorg, Allsafe Mini Opslag, Natuur & Milieu.

Natuurlijk hoort bij een nieuwe naam ook een nieuwe website http://www.smartconnections.nl.