CRM Partners maakt realtime online communiceren met klanten mogelijk. Hiertoe is CRM Partners een partnership aangegaan met CafeX, leverancier van real-time klantenserviceoplossingen. Als strategisch partner levert CRM Partners de oplossing Live Assist van CafeX aan klanten in Europa. Door het partnership met CafeX creëert CRM Partners een breed palet aan omnichannel-diensten en -producten waarmee zij bedrijven helpt om Customer Engagement companies te worden.

Live assist

Live Assist stelt bedrijven in staat om Dynamics 365 te gebruiken om real-time te communiceren met online klanten via apps of websites. Met behulp van live chatten, meekijken met de klant in de browser, samen formulieren invullen en bestanden delen kunnen servicemedewerkers op afstand direct communiceren met de klant. Dit draagt bij aan klanttevredenheid en excellente klantenservice. Met Live Assist kunnen bedrijven online klanten direct herkennen en bedienen, terwijl klantinteracties en engagement-context direct worden opgeslagen in Dynamics 365.

Onvergetelijke klantervaringen

Oedse de Boer, Managing Director bij CRM Partners Customer Service: “De mogelijkheden rondom live service, zoals chatfunctionaliteiten en bots, zijn enorm populair. Desalniettemin maken bedrijven vaak gebruik van losstaande oplossingen, in plaats van na te denken over één geïntegreerde oplossing die ze in staat stelt om bestaande klantinformatie beter te benutten. We helpen onze klanten al vijf jaar met chatfunctionaliteiten, maar juist uitgebreide mogelijkheden van CafeX en integratie met Microsoft zorgt voor veel nieuwe kansen. Iedereen kan nu vanuit één platform onvergetelijke klantervaringen realiseren.”

CafeX

CafeX Live Assist voor Dynamics 365 is ontwikkeld door CafeX in samenwerking met Microsoft en wordt gehost in de Azure cloud. De oplossing is volledig geïntegreerd met Dynamics 365 en biedt uitgebreide engagement mogelijkheden. Bovendien biedt CafeX een volledige integratie met diverse bot-platforms, waardoor bedrijven ook met behulp van artificial intelligence service aan de klant kunnen bieden.