Het Social Service Congres 2017 staat in het teken van ‘Become digital, stay human’. Customer Relationship Management kan niet zonder Social Service en die uitdaging groeit met het toenemende aantal kanalen en middelen.Β 

Social Service Congres

Het Social Service Congres wordt op 30 november gehouden in het Van der Valk Hotel in Utrecht. Het programma start om 9.30 uur met de opening door dagvoorzitter Arne Keuning. Gedurende de dag delen diverse sprekers hun kennis en ervaring op het gebied van Social Service. Grote namen zoals McDonalds en Adidas ontbreken niet op het programma. Ook de Gemeente Utrecht en het innovatieve srprs.me zijn op deze dag vertegenwoordigd.

Social Service en Customer Relationship Management

Het aantal beschikbare kanalen voor het onderhouden van de relatie met de klant neemt toe en de klant legt de spreekwoordelijke lat steeds hoger. Een uitdaging voor iedereen die zich bezig houdt met Customer Relationship Management. Hoe kunnen alle beschikbare middelen en kanalen worden ingezet voor het opbouwen en behouden van een goede klantrelatie? Kortom: hoe kunnen nieuwe technieken en middelen relatiegericht worden ingezet? Hoe kunnen slimme technieken en innovaties, zoals Artificial Intelligence en chatbots, op een slimme Γ©n menselijke manier worden ingezet?

Praktische informatie

Het Social Service Congres vindt 30 november plaats in het Van der Valk Hotel in Utrecht.

Start programma: 9.30 uur
Einde programma: 17.00 uur

Bekijk het volledige programma.

Tickets voor het Social Service Congres zijn online verkrijgbaar.

CRM Agenda
Winthontlaan 4, 3526 KV Utrecht Map